Opdrachten Over Puberteit

We hebben natuurlijk niet stil gezeten in het eerste simester. Vele verschillende opdrachten werden me voorgeschoteld. Waaronder ook onderstaande opdrachten. Stuk voorstuk opdrachten op U tegen te zeggen maar de resultaten zijn meer dan de moeite waard. Neem gerust een kijkje.

Het is natuurlijk onverantwoord om u een moeilijke tekst te laten lezen over Jongeren met gedrags- en emotionele stoornissen over de reactie op druggebruik in hun instelling zonder het grondig woordje van uitleg. Zoals u al kan merken spreekt de titel voorzich. In het artikel wordt de nadruk gelegd op het belang dat iedere jongere met of zonder beperking een mening heeft over bepaald onderwerpen. In dit artikel gaat het over drugpreventie. Men toont duidelijk aan dat men de jeugd van tegenwoordig niet over een kam kan scheren. Nader onderzoek naar de gene die voordien uit de boot vielen was dus vereist en is er bij deze dus gekomen. Het artikel bespreek uitgebreid de loop van het onderzoek en natuurlijk ook de resultaten. Wat het resultaat is hou ik liever nog even spannend. Zie het extra motivatie om de originele tekst of mijn bewerkte versie ervan te doorgronden. Voor de gene die een opvallend voorkeur hebben voor kleur en animatie is de ptt: jongeren en drug een aanrader. Het is als het ware een creatieve verwerking van de tekst. De ander kan ik dan misschien wel plezieren met korte synthese. Een wetenschappelijk artikel komt natuurlijk niet vanzelf tot stand. Een waaier aan specialisten liggen aan de basis van dit artikel. Natuurlijk is een gedetailleerde bronnenlijst de kers op de taart van een goed werk. Een deel van de opgezochte bronnen werden voor altijd vastgelegd in mijn exclusieve excel oefening die ik met de nodige finesse heb benaderd. Voor wie dit alles wat chaotisch overkomt heb ik ook nog overzicht van alle opdrachten in een worddocument.